Pret :
Cantitate :
Total Cos :
Sunt articole
in cos
Total Cos :
Cosul tau de cumparaturi este gol
Inapoi la magazinTransport si Politica de Returnare
Livrarea Produselor
✔️ Servicii de Curierat: DPD Romania / Bookurier- 19.99 RON - livrare in 24-48 de ore de la confirmarea comenzii
✔️ Taxe de Livrare Fixe si Valabile pentru Toate Localitatile din Romania:
Comenzi peste 300 RON - TRANSPORT GRATUIT
Comenzi sub 300 RON - 19.99 RON
Nu suntem responsabili pentru eventuale intarzieri ale coletelor, fiind exonerati de orice vina in acest sens prin contractele comerciale incheiate cu furnizorii de servicii de curierat DPD Romania, Bookurier.
Politica de Returnare
In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, le puteti returna in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
✔️ 14 zile calendaristice intre 7 ianuarie - 14 decembrie
✔️ 15 zile calendaristice intre 15 decembrie - 6 ianuarie
Pentru a inregistra un retur, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon 0730 997 531 sau 031 425 2103 sau prin email la contact@cosmetichouse.ro.
Clientul poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In ambele cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit se refera strict la costul produselor, iar taxele de expeditie sunt excluse. Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului.
In conformitate cu articolul 14 (2) din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, cheltuielile de returnare a produselor vor fi suportate de catre cumparator. In cazurile de neconcordanta intre produsele livrate si comanda, cheltuielile de returnare vor fi suportate de Pensule Machiaj, dupa o analiza interna efectuata de departamentul de Relatii Clienti.
Costul Transportului:
✔️ Retur produs - 19.99 RON
✔️ Inlocuire produs deteriorat - Transport Gratuit
Procedura de Retur
Produsele trebuie returnate in ambalajul original, cu toate accesoriile incluse, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara semne de utilizare.
Produsele returnate trebuie sa se afle in aceeasi stare ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si ignorand defectele deja semnalate de catre client in corespondenta cu cosmetichouse.ro). In cazul in care produsul a fost insotit de un cadou, acesta trebuie returnat impreuna cu produsul principal.
Produsele cosmetice desigilate nu vor fi acceptate pentru retur. Aceasta restrictie se aplica produselor cosmetice, avand in vedere ca termenul de valabilitate al acestora incepe odata cu deschiderea ambalajului. Utilizarea sau testarea produselor cosmetice creste riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului catre alta persoana.
La retur, vor fi acceptate doar produsele care pastreaza forma exacta in care au fost livrate. Conform OUG 34/2014, "utilizatorul final este responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferita de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor". Prin urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare care diminuaza valoarea acestuia, comerciantul poate scadea o parte din suma returnata clientului.
In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate ale clientului si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.
Rambursarea Contravalorii Produsului
Dupa primirea coletului, un membru al departamentului de Relatii Clienti va contacta clientul si il va informa cu privire la termenul de rambursare a banilor.
Rambursarea contravalorii va fi realizata in maxim 14 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului.
Contravaloarea produsului va fi returnata prin transfer bancar in contul personal al clientului. Pentru platile efectuate cu cardul online, contravaloarea produsului returnat va fi transferata pe cardul utilizat pentru plata.
Pentru orice detalii sau clarificari privind returul produselor, va rugam sa ne contactati prin email ( contact@cosmetichouse.ro ) sau la unul dintre numerele de telefon afisate in sectiunea de contact.